יום שני, 19 במרץ 2012

תה עם עובש

עוד בוקר טוב
מגיע לעבודה לפני כולם
הבוס כבר פה
משחק אותה עובד
שומע היפ הופ עכשווי
זה אני
הכי ישראלי
יצא לי מלא דם מהאף
אבל זין על סריקות של הגולגולת
אני לוקח את התבוסה שלי בכבוד
ניסו לתת לי בבוקר כוס דמיונית ולהפציר בי להשאר, דקות לפני זה כמעט הקאתי במשך מלא זמן, קצת לפני זה ישנתי, לפני זה היה יום בדיוק כמו זה, בינוני עם אפשרות לבאסה
יום בדיוק כמו היום
יום בדיוק כמו היום
יום בדיוק כמו היום
יום בדיוק כמו היום
בדוק, יום כמו היום
וביום ראשון מגיעים ומוצאים תה, או בעצם חליטת צמחים, מעלה עובש בתוך הספל שלך
ואתה חושב לעצמך אם זה עומד מיום חמישי, או רביעי
כי כל הימים נראים אותו הדבר
גם סופי השבוע
הכל עובר בלי שאשים לב
זכרונות קטנים
דקות של אושר
רגעים של שינה שלא יחזרו
עייפות מצטברת שאפשר להרוג בעזרתה את האויבים הכי גדולים
אפשר לבוא לעבודה ולא להצליח לקרוא
לא להצליח להתרכז
יום בדיוק כמו היום
כמו אתמול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה