יום ראשון, 8 באפריל 2012

דפיקות בחוץ וצעקות

לוקח כדורים אנטי-דלקתיים ומצחצח שיניים, ממש כמו בפעם ההיא שהלכנו לצוד חיות פרא איומות ובדיוק כשעמדתי עם ג׳ירפה סביב הצוואר שלי נפל עליי האננס וגיליתי שאני שוב בדירה וקירות הגבס של המקלחות מתחילים להסדק סביב הראש שלי ופתאום את מתעוררת ומתחילה לשאול בצעקות לגבי העבודה מחר.
הקירות נסדקים, על העובש שמצפה אותם והירוק והלבן והמלוכלך שבהם ואין לי מה לעשות כי זה מה שמגיע לי.
מזג האוויר קריר ואת זועקת שחם לך.
3:25, בקרוב יש עבודה, אפילו שזה חול המועד, הרי חגים וחופשות זה לילדים, אנחנו תפקידנו לסבול במדבר ארבעים שנה, עד שהפנסיה תפריד בינינו.
תוכניות הלילה הן תוכניות הבוקר של פעם. לכולן יש פטמות. הנה אישה שכותבת יותר מדי ספרים, איפה אני בכל הסיפור הזה. תמחקי הכל מהר.
3:27, יש בחוץ רשרוש עלים שנשמע כמו ים, אזעקה שמזכירה צרצר, מכוניות שיהרגו אותי, חשמל, ג׳ירפה שמסתובבת בחושך סביב הצוואר שלי, לופתת אותי בעדינות, כמו צב שמתכנן לברוח לך בקיבוץ ולהשאיר אותך בוכה באזור חיוג 08.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה