יום חמישי, 9 בפברואר 2012

מטבעות זהב של פיראט

יו!
שמעתי שכואבת לך האוזן
באמת
איך זה קרה
ומה אתה עושה
יו!
והיא כואבת כל הזמן?
מה הקשר
*שיעול*
אתה שומע? חלמתי עליך בלילה.
אלוהים שישמור, זה קשור?
*צחוק*
חלמתי שאנחנו נוסעים לסיני, כאילו נסענו, וזה לא היה סיני, כאילו חוף זיקים אבל בחלום זה היה סיני
ואז אתה לא אמרת
אבל איכשהו ידעתי שהלכת לפגוש את אורן חבר שלך
בצומת בית ליד
ואמרת "אני אחזור מחר"
וכתוצאה מכך ישנתי כל הלילה על החול
אני לא יודעת מה זה קשור
אבל מה זה כעסתי עליך
והתעוררתי עצבנית
*מילמול*
כאילו לפחות תודיע
אתה מבין
כל הלילה ישנתי על החול
כן, גם אתה?
למה לא?
איזה שטויות
מתי חזרת פעם אחרונה?
אה, באמת?
ולמה אתה לא מתקשר אליי אף פעם?
עכשיו התקשרתי
חצוף
רגע, אז מה, אתה לא לומד, אתה לא עובד, לא כלום?

* בשלב הזה נמאס לי להקשיב לשיחה, והתחלתי לכתוב את המילים שלי במקום המילים שלה.
היא נראתה כאילו היא מאוהבת בבן אדם שנמצא בצד השני של הקו, דיברה על סל במבוק. שאלה אם יש איקאה בראשון.
אין לי כח לחרא הזה, באמת שלא מגיע לאף אחד שאני אקשיב לשיחה שלו במשך כ"כ הרבה זמן, וגם השיחה עצמה משעממת.

הנה מחשבה נוספת:
עידו,
למה אתה לא מתקשר ליעל?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה